״תהליך לא פשוט
של חינוך השוק״

דניאל רוזן, 26

מחלקת שיווק Wolt

כיצד תסכמי את השנה האחרונה?

"התחלתי את השנה כעובדת שביעית בחברה קטנה עם חלומות גדולים ולא היה לי מושג איזו שנה מטורפת, מלמדת ומלאת חוויות זו תהיה. אמנם הדרך לא היתה קלה וכללה לא מעט לילות לבנים, אבל למדתי שככל שהים סוער- ככה לומדים לשחות יותר מהר".

 

מה הבשורה ש-Wolt מביאה לעולם?

"אנחנו מביאים חווית שירות 'פרימיום' שלא הייתה קיימת בארץ קודם לכן. אמנם משלוחי אוכל קיימים כבר שנים רבות, אך עם הגעתנו הוצב סטנדרט חדש שגרם ללקוח הישראלי להבין שהוא לא צריך להתפשר יותר- לא על החווית המשתמש, לא על איכות האוכל ולא על זמן המשלוח".

 

אתגר שאתם מתמודדים איתו ב-Wolt?

"אני חושבת שיש קושי גדול מאוד כסטארטאפ לחדור לשוק עם מוצר חדש לגמרי ובפרט בתחום ה-B2C.

אנשים לא אוהבים שינויים, והרגלים קשה מאוד לשנות. מי שרגיל להזמין ממסעדה מסויימת, המספר כבר שמור לו בטלפון ויש לו את המנות הקבועות שהוא אוהב.

זה לא קל לגרום לו להוריד אפליקציה, להירשם, ״לבטוח״ בה ולהתחיל להשתמש גם אם חוויית המשלוח ותהליך ההזמנה הרבה יותר נוחים ופשוטים. היה פה תהליך לא פשוט של חינוך של השוק, תהליך שעדיין לא נגמר ואנחנו רואים אותו ב'סקיילים' נמוכים יותר בכל פתיחה של אזור חדש, אבל אני לגמרי חושבת שזהו אחד מהמכשולים הקריטיים עליהם התגברנו בהצלחה יתרה".

 

אם היינו מקיימים את הראיון שנה מהיום, כיצד היית מסכמת את 2020?

"אני רוצה להאמין שגם בשנת 2020 נמשיך במגמה הנוכחית של צמיחה וחדשנות. אנחנו עובדים קשה על מנת להביא את הטוב ביותר ללקוחות שלנו, להמשיך ולהתרחב לערים נוספות כדי שיותר אנשים יוכלו להנות מהחוויה שאנו מספקים ולהוכיח שהשינוי בסופו של יום מטיב עם כולם- גם עם בעלי המסעדות, גם עם השליחים וגם עם הלקוחות."

 

מה מניע אותך?

"להפוך רעיון שנראה כמעט בלתי אפשרי לקמפיין שיווקי מקיף שמגיע לעשרות אלפי אנשים ומתעלה על כל הציפיות או בקיצור- להוכיח לעצמי (וגם לכל השאר) שכשרוצים מספיק הכל אפשרי".