״2020 תהיה שנת הגיימינג והפרסום יהיה חלק מהחוויה״

זיו אלול, 44

מנכ"ל Fyber העולמית

כיצד אתה מסכם את שנת 2019 מקצועית ואישית?

"שנת 2019 הייתה מלאה בעשייה. Fyber המשיכה לפתח טכנולוגיות מהפכניות ולהציע ללקוחות שלה חדשנות לצד שיתופי פעולה משמעותיים עם ענקיות הגיימינג וחברות מובילות מתחומים אחרים בתעשייה. כמו כן, דאגנו לחזק את המוניטין שלנו בשוק עם צירוף לקוחות מהחזקים והגדולים ביותר בתעשייה, וזאת הרבה בזכות המוצרים המתקדמים, מערך המכירות שלנו, ומערכת השיווק ויחסי הציבור המשומנת שתומכת בנו. 

בנוסף, אני גאה לסיים את שנת 2019 עם צוות הנהלה חזק שיוביל אותנו ל-2020 משגשגת, כאשר מרבית מבכירי Fyber הינם חבר'ה מ- Inneractive. כמו כן, יש לנו גיבוי ותמיכה מבעלת המניות הגדולה ב-Fybe, שהינה גרמנית, ואפשרה לי להחליט מי האנשים הראויים לתפקיד חברי הדירקטוריון.

חברה דינאמית כמו Fyber מציבה אתגרים מרגשים ומעניינים בכל עת ולכן אני משתדל להקיף את עצמי באנשים חכמים שיעזרו לי. ברמה האישית, אני מאמין שתמיד צריך להמשיך ללמוד ולהתפתח ולכן המשכתי השנה לקחת חלק מארגון ה-YPO וכמובן ביליתי זמן עם המשפחה והילדים היקרים שלי".

 

האתגר של Fyber בשנת 2019 וההצלחה?

"בהמשך לרכישת Inneractive ושלוש חברות נוספות ומיזוג הפעילות, בשנת 2019 האתגר הגדול היה להשלים את תהליך מיזוג החברות בפן הטכנולוגי, על ידי שימור היכולות החזקות ביותר של כל חברה ושילוב אלו עם יכולות חדשות שפותחו כדי לבנות מחדש את מוצר הדגל שלנו, Fyber FairBid, וכך ליצור מערכת הוליסטית מתקדמת שמעניקה שירותים שבעבר ניתן היה רק לחלום עליהם.

לשמחתנו ההשקה של Fyber FairBid החדש הייתה הצלחה מבחינתנו, ואנחנו מאמינים שנתחיל לקצור את הפירות שלה בשנת 2020".

 

משהו חשוב שנדע עלייך, על החברה או על העובדים בחברה

לפני כשנתיים רכשה Fyber העולמית את Inneractive הישראלית, אשר ייסדתי עם חברי עופר יהודאי, בסכום של 86 מיליון דולר, ולאחר הרכישה מונתי למנכ"ל Fyber העולמית ועופר מונה לנשיא שלה. לחברה משרדים בישראל, ניו יורק, סן פרנסיסקו, ברלין, לונדון ביג'יין וסיאול. מהרגע הראשון נתנו חשיבות עליונה לשביעות רצונם של העובדים בשאיפה לתת לה מקום גם בחברה גדולה יותר, מתוך הכרה בכך שהיכולות והאושר של העובדים הם גורמים מכריעים להצלחה שלה וליצירת סביבת עבודה חיובית. היום אני יכול להגיד בלב שלם שהצלחנו. אנחנו שמים דגש על גיוון מגדרי וקידום נשים בחברה, ועל רווחת העובדים. בין היתר השקנו השנה "ימי תרבות" (שני ימי חופש נוספים שהעובדים יכולים לנצל לבחירתם בזמנים מסוימים), "הדממה" בחג הפסח, אנחנו מציעים קייטנות ופעילויות במהלך השנה לילדי העובדים, וכן תכניות התנדבות כגון מסגרת "שיעור אחר".

 

אם היינו מקיימים את הראיון שנה מהיום, כיצד היית מסכם את שנת 2020?

"שנת 2020 תהיה שנת הגיימינג- לא רק עבור הילדים, גם המבוגרים ישחקו והפרסום יהיה חלק מחווית התוכן. הנוער של היום כבר לא רגיל למשחקים שאין בהם חווית פרסום. בעתיד יהיו עולמות מאוחדים של מובייל, טלוויזיה וטאבלט עם עולמות המשחקים.  שלוש שנים מאז הרכישה והאינטגרציה אני מאמין ש-Fyber תהיה במקום בשל וששנת 2020 תוכיח עצמה כשנת ההוצאה לפועל של החזון שלנו".